Bosch KIR31AD40

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KIR31AD40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Matthias 28-06-2019

zuinig maar onhandig

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Ik heb deze koelkast 3 jaar geleden gekocht. Hij is heel zuinig, maar erg onhandig om schoon te maken. De glaslades zitten in een plastic frame, en je hebt nog plastic delen in zilver om het mooier te laten lijken. Over tijd komt daar vuil tussen zitten. Het is heel lastig om die onderdelen eraf te halen. Ik heb al een van die plastic frames stuk gemaakt. Er zit voor de groenten een vita fresh lade onderin. Deze is met een deksel voorzien. Wie mij kan vertellen hoe je die na het schoonmaken weer erop kan zetten, krijgt een krat bier. Die designer welke deze kolkast heeft ontworpen, zou voor straf elke maand bij mij langs moeten komen voor de schoonmaak, dat zou hem/haar nieuwe inzichten brengen. Mooi is niet altijd handig.

Pluspunten

• zuinig

Minpunten

• onhandig in onderhoud / schoon maken
  • onderdelen gaan snel stuk
  • ondoordachte opzet

Fenno 31-07-2017

Stille koelkast

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Fijne koelkast. Maakt bijna geen geluid. Hij heeft een prettige led-verlichting. Ruimte helemaal naar eigen inzicht te verdelen.

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Ria 06-01-2017

Koeler KIR31AD40

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Moderne uitstekend uitgevoerde en energiezuinige koeler met een simpel in te stellen digitaal venster en een zeer fijn uitgevoerde indeling

Pluspunten

• Energie zuinig A+++
  • Simpel in te stellen
  • Logische indeling
  • Strak uitgevoerd

Minpunten

• geen

willem 23-12-2016

Energiezuinig koelen

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Mooi uitgevoerde en kwalitatief goede koelkast met uitgebreide functies die ook nog eens energiezuinig is

Pluspunten

• A merk
  • Energiezuinig
  • compleet product

Vincent6882 30-08-2016

Zuinig, stil, prachtig design

Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Mooie, stille en zuinige koelkast. Erg ruim en vele opberg mogelijkheden. Ook de speciale groentebak werkt top.
Makkelijke en duidelijke bediening.
Een echte aanrader, je betaald wel een aardig bedrag maar hebt daarvoor ook veel koelkast.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Ruim
  • Led verlichting
  • Makkelijke bediening

LvE 01-09-2015
Geschreven voor: Bosch KIR31AD40

Prima koelkast met een handige groenten lade die de alle producten langer vers houdt.
Mooie afwerking en simpele bediening.